donderdag 27 september 2012

Gehavend op weg naar interview

Gisteravond had ik een afspraak met Jeanette Parramore van Vara Vroege Vogels Radio, voor een interview over mijn beverboek. 
Om half zeven zouden we elkaar ontmoeten bij Thorn, bij een beverburcht uiteraard. 
Maar op weg daar naar toe werd ik van achteren aangereden door een bedrijfsauto met aanhanger van een professioneel verkeersregelaarsbedrijf. 'Kwaliteit in verkeersveiligheid', zo adverteren zij op hun website. Humor! 
Ik moest plotseling remmen voor deze auto met aanhanger die met een klap achterop me reed, de auto aan de achterkant ontwrichtte en de achterruit er uit deed springen. Dat was wel even schrikken, maar gelukkig had niemand lichamelijk letsel opgelopen. De tegenpartij erkende meteen schuld, dus dat scheelt.

Na enige vertraging kon ik toch nog naar de afgesproken plek gaan voor het interview. Dat ging goed en pas toen we terug waren bij mijn gehavende auto dacht ik: "O ja, da's waar ook. Ik moet nog een schadegevalletje regelen."

Het gesprek bij de beverburcht wordt a.s. zondagmorgen uitgezonden, of 1 week later. Luisteren, want het is vast leuk geworden in de montage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten