dinsdag 18 september 2012

Mijn dvd te koop bij Naturalis




Via de website van Naturalis Natuur en Boek is mijn bever-dvd te bestellen, zie onderstaande omschrijving. Maar bestellen bij mij kan ook, dat kost veel minder. Ik verkoop mijn dvd voor 10,00 euro (exclusief verzendkosten).
Bestellen? Stuur een mail naar willydekoning@home.nl

Mijn boek 'Avonden aan de Waterkant' is eveneens via de website van Naturalis te bestellen, maar uiteraard ook in de boekhandel verkrijgbaar.


In Nederland is de bever terug van weggeweest; een goed moment om wat meer over bevers te leren.

Deze DVD toont een documentaire op drie kennisniveaus: een editie voor volwassenen, een voor kinderen van ongeveer 9 tot 12 jaar, en een voor jonge kinderen tot een jaar of 8. Het geheel brengt het wel en wee van de Limburgse bever en zijn leefomgeving mooi in beeld.

1 DVD:
Speelduur: 65 minuten
Nederlands gesproken
Beeld: 16:9
Geluid: Dolby 2.0 
Subtitel  Ooit zelf een bever ontmoet? Nee? Kijk dan gauw, want op deze films zijn volop bevers te zien! 
ISBN  -- 
Auteur  Koning W. de 
Uitgever  Koning 
Aantal pagina's 
Lengte rug (in cm)  19 
Geïllustreerd  rijk 
Prijs in euro  19,95 
Bindwijze  dvd 
Jaar van uitgave  2011 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten