maandag 7 maart 2016

A.S. ZATERDAG: BEVERWANDELING


Wie gaat er mee met mij met de 'Wandeling beversporen' op zaterdag 12 maart 14.00 uur? Een wandeling met burchten, heel veel verse knaagsporen aan bomen, wissels en eetplekken van de bever. In januari organiseerde ik dat voor het eerst en de reacties waren heel positief. Er is zelfs al een wachtlijstje.
De wandeling duurt ongeveer 2 uur en er is ruimte voor al je vragen. Ik heb veel te vertellen over bevers.
Doe laarzen of waterdichte wandelschoenen aan. Het kan nog modderig zijn, maar de weersvooruitzichten zijn goed.
De exacte locatie ( ergens in de buurt van Stevensweert) maak ik bekend bij de mensen die zich aanmelden voor deze wandeling. Heb je de film 'Holland, Natuur in de Delta' gezien? Daarin zitten ook enkele filmbeelden die ik maakte. Herinner je je een leuk jong bevertje uit de film (zie foto)? Ik laat je de plek zien waar ik die opname maakte. 




Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Vol is vol en ik denk dat 12 personen het maximum is.
Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar willydekoning@home.nl.
Deelnamekosten per persoon: vrijwillige bijdrage. Mijn dvd 'Het leven van de Bever/Belevenissen met Bevers' en mijn boek 'Avonden aan de Waterkant' zijn na afloop te koop.


Wie weet, treffen wij elkaar zaterdag. Met vriendelijke groet, Willy de Koning

Geen opmerkingen:

Een reactie posten