vrijdag 17 november 2017

Bevers maken je creatief

Wat bevers niet allemaal teweeg brengen! Ze zijn zelf heel creatief, maar sporen ook mensen aan tot creativiteit.

Toen ik deze week in Weert een lezing gaf vertelde Theo van der Heijden me dat hij een lamp had gemaakt van een bevertak. Daar was ik heel nieuwsgierig naar. 

Hij stuurde me een foto die ik met zijn toestemming hier laat zien. Schitterend toch? De bever was er zo te zien nog niet helemaal klaar mee, want de tak is half afgeschild. Dat maakt het extra bijzonder, vind ik. 

Ik zou er maar patent op aanvragen, Theo, straks gaat er een fabrikant met jouw idee aan de haal.



3 opmerkingen:

  1. Dank je voor het leuke artikel Willy !
    Ik hoop dat veel mensen mijn voorbeeld volgen zodat de bever nog beter geaccepteerd wordt.
    Vr.Gr. Theo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan. Wie weet hangen "jouw" lampen straks overal. Groet van Willy

      Verwijderen