vrijdag 30 maart 2018

Beverwandeling op Tweede Paasdag



De bomen zijn nog kaal. Een goede tijd voor een beverwandeling. Wie gaat er met me mee op Tweede Paasdag 2 april om 13.30 uur? 
Een wandeling met burchten, heel veel verse knaagsporen aan bomen en eetplekken van de bever. Hopelijk vinden we wissels en ruiken we verse geurmerken. 

De wandeling duurt 2 รก 2,5 uur en er is ruimte voor al je vragen. Ik heb veel te vertellen over bevers. Waarschijnlijk zul je laarzen moeten dragen, of in ieder geval waterdichte wandelschoenen. 
De exacte locatie (ergens in de buurt van Stevensweert in Limburg) maak ik bekend bij de mensen die zich aanmelden voor deze wandeling. Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Vol is vol en ik denk dat 20 personen het maximum is. 
 
Deze wandelingen organiseerde ik de afgelopen 3 jaren bij de Teggerse Plas en de Dilkensplas; nu kies ik een andere locatie.

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar willydekoning@home.nl. 
Deelnamekosten per persoon: vrijwillige bijdrage. Mijn dvd 'Het leven van de Bever/Belevenissen met Bevers' en mijn boek 'Avonden aan de Waterkant' zijn na afloop voor een zacht prijsje te koop.

Met vriendelijke groet, Willy de Koning

Geen opmerkingen:

Een reactie posten